Inloggen

In het bovenstaande scherm moet u inloggen met uw gekende Aspex login en wachtwoord.  U krijgt dan toegang tot uw Venice (Lite) zoals op de vroegere inlogpagina.  De werking van Venice (Lite) is identiek gebleven.  Instellingen, dossiers, ... werden niet gewijzigd. U werkt dus nog steeds met dezelfde Venice (Lite) die u reeds gebruikte.  Enkel de lay-out van de pagina ziet er anders uit.

Heeft u problemen bij het inloggen?  Surf dan naar de gebruikelijke Aspex Support Pagina en vul een support formulier in zodat u snel kan geholpen worden!

Indien u nog nooit eerder inlogde op Aspex op deze computer, dient u eenmalig de benodigde bestanden te downloaden en te installeren om voortaan de verbinding tot stand te kunnen brengen tussen uw computer en Unit4 Venice (Lite).  Klik hieronder op het logo van het Operating System wat op uw eigen computer draait om de juiste bestanden te downloaden:


              Windows Installatieprogramma MAC


Wenst u in te loggen met uw Iphone of Ipad op Venice?  Volg dan de stappen zoals beschreven in deze Kbase

Onderhoud op Aspex

Elke donderdagavond worden er onderhoudswerken door Aspex uitgevoerd.  Indien deze onderhoudswerken u niet toelaten om te werken in Venice, dan zal u verwittigd worden via onze

"Mededelingen tegel"  hieronder. U kan ook steeds de geplande onderhoudswerken terugvinden op  https://status.aspex.be waar u zich ook kan inschrijven voor de incident updates.

Contact

Heeft u functionele vragen over de werking van Unit4 Venice en heeft u het antwoord niet gevonden op onze Kbase pagina of in de uitgebreide Venice help (F1)?

Neem dan contact op met Unit4 VENICE Support via support.venice@unit4.com

Heeft u problemen bij het inloggen?.  Surf dan naar de gebruikelijke Aspex Support Pagina en vul een support formulier in zodat u snel kan geholpen worden!