Alle storingen kan u steeds opvolgen via https://status.aspex.be


MOMENTEEL ZIJN ER GEEN STORINGEN GEMELD

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Op 05/03 en 06/03 waren er storingen op het Aspex portaal, onderaan een status overzicht:

Update 13.00uur: De technici hebben de werkzaamheden afgerond, de storing is verholpen. Excuses voor het ongemak, bedankt voor uw geduld.

Update 11:45: Helaas hadden we sinds gisteren te maken met een externe storing. Een team van technici van de telecomprovider is hard bezig het herstel uit te voeren en zij verwachten de verbinding rond of kort na de middag hersteld te hebben.

Update 10:40uur: De glasvezelkabel is hersteld en zal in samenwerking met onze hostingpartij en de technische dienst van de telecom provider opnieuw worden geactiveerd. Dit zal nog enige tijd in beslag nemen. Excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld.

Update 6-3-2019 9.15 uur: De kabelbreuk bleek gisteren niet afdoende hersteld, er blijkt nog steeds sprake te zijn van performance- en inlogproblemen. Er is op dit moment een team van technici bezig het herstel uit te voeren. Onze excuses voor het ongemak.

Update 16.30uur: Er is een kabelbreuk geconstateerd nabij het datacenter. Deze is hersteld waardoor nieuwe verbindingen stabiel moeten zijn. Het kan zijn dat bestaande verbindingen nog problemen opleveren, doordat zij nog gebruik maken van de defecte kabel. Door de applicatie eenmaal af te sluiten en opnieuw in te loggen, maakt u gebruik van de vernieuwde kabel en zouden de problemen opgelost moeten zijn.

Update 14.30uur: De oorzaak lijkt ondertussen gevonden en dient door de telecom provider opgelost te worden, zij zijn hier hard mee bezig. Excuses voor het ongemak.

Update 12.00uur: Hoewel onze technici de problemen zoveel mogelijk hebben weten te beperken, zijn er nog steeds klanten die problemen ondervinden met de performance en/of de stabiliteit van de verbinding. Hieraan wordt nog steeds gewerkt. Excuses voor het ongemak.

5-3-2019 10.00uur: Op dit moment ondervinden enkele klanten problemen met inloggen en/of de performance in onze online applicaties. Hieraan wordt gewerkt. Excuses voor het ongemak.